Всесвітня
історія : підруч. для 9 класу / О. В. Гісем, О. О. Мартинюк.
№ |
ТЕМА |
Дата |
Примітка |
|||
|
Діагностика
знань, умінь, навичок. Повторення. Вступ. Місце
другої частини Нового часу у всесвітній історії |
|
|
|
||
Розділ 1. Європа в час Французької революції та Наполеонівських
війн |
||||||
|
Початок
Великї французької революції кінця XVIII ст. |
|
|
|
||
|
Завершення
Великої французької революції |
|
|
|
||
|
Консульство
та Імперія Наполеона Бонапарта |
|
|
|
||
|
Наполеонівські
війни та їх наслідки. |
|
|
|
||
|
Практичне
заняття. Історичний
портрет діяча Французької революції |
|
|
|
||
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень
учнів із розділу |
|
|
|
||
Розділ 2. Європа та Америка в добу революцій і
національного об’єднання (1815–1870 рр.) |
||||||
|
Практичне
заняття. Початок
становлення індустріального суспільства. |
|
|
|
||
|
Велика Британія |
|
|
|
||
|
Франція.
Бельгійська революція |
|
|
|
||
|
Німеччина та
Італія |
|
|
|
||
|
Австрійська
та Російська імперії |
|
|
|
||
|
Революції
1848—1849 рр.. |
|
|
|
||
|
Об’єднання
Німеччини. Об’єднання Італії. |
|
|
|
||
|
Сполучені
Штати Америки. |
|
|
|
||
|
Утворення
незалежних держав у Латинській Америці |
|
|
|
||
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень
учнів із розділу |
|
|
|
||
Розділ 3. Модернізація країн Європи та Америки в
останній третині ХІХ – на початку ХХ ст. Пробудження Азії |
|
|||||
|
Основні
тенденції соціально-економічного та політичного розвитку провідних
країн Західної Європи та Америки. Практичне
заняття. Еволюція європейської соціал-демократії: від марксизму до легальної
парламентської діяльності |
|
|
|
||
|
Франція |
|
|
|
||
|
Німеччина |
|
|
|
||
|
Велика Британія |
|
|
|
||
|
Італія |
|
|
|
||
|
Сполучені Штати Америки |
|
|
|
||
|
Російська імперія |
|
|
|
||
|
Австро-Угорщина
— дуалістична монархія. Російсько-турецька
війна 1877—1878 рр. Утворення
нових незалежних держав на Балканах |
|
|
|
||
|
Японія та
Китай |
|
|
|
||
|
Спроби модернізації Османської імперії |
|
|
|
||
|
Практичне заняття. Британське володарювання в
Індії. Народи Африки під владою європейських колонізаторів |
|
|
|
||
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень
учнів із розділу |
|
|
|
||
Розділ 4. Міжнародні відносини (друга половина ХІХ –
початок ХХ ст.) |
||||||
|
Міжнародні
відносини наприкінці XIX — на початку XX ст. |
|
|
|
||
Розділ 5. Розвиток культури і повсякденне життя (кінець
ХVІІІ – початок ХХ ст.) |
|
|||||
|
Наука і техніка |
|
|
|
||
|
Література та мистецтво |
|
|
|
||
|
Практичне заняття. Зародження масової культури |
|
|
|
||
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень
учнів із розділу |
|
|
|
||
Узагальнення до курсу. Основні ідеї, здобутки, виклики
«довгого» ХІХ століття |
||||||
|
«Довге» ХІХ століття: основні ідеї, здобутки, виклики |
|
|
|