(1,5 година на
тиждень, 52 – на рік)
Історія
України. В. С. Власов. – Київ : Літера ЛТД, 2017
№ |
Тема |
Дата |
Примітка |
||||
Повторення. Вступ |
|||||||
|
Діагностика знань, умінь, навичок. Повторення.
|
|
|
|
|||
|
Українські землі у складі Російської імперії:
адміністративно- територіальний устрій і національне та соціальне
становище |
|
|
|
|||
|
Українські землі у складі Австрійської імперії:
адміністративно- територіальний устрій і національне та соціальне
становище |
|
|
|
|||
Розділ 1. Українські землі у складі Російської імперії наприкінці ХVІІІ –
у першій половині ХІХ ст. |
|
||||||
|
Українські землі в системі міжнародних відносин |
|
|
|
|||
|
Соціально-економічний розвиток |
|
|
|
|||
|
Що таке промисловий переворот. Як він відбувався в
Україні |
|
|
|
|||
|
Громадська опозиція російському царизму в Україні.
Соціальні протести |
|
|
|
|||
|
Початок українського національного відродження |
|
|
|
|||
|
Практичне заняття. Програмові документи Кирило-Мефодіївського братства як
джерело ідей українського національного руху. |
|
|
|
|||
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із
розділу |
|
|
|
|||
Розділ 2. Українські землі у складі Австрійської імперії наприкінці ХVІІІ
– у першій пол.. ХІХ ст. |
|
||||||
|
Соціально-економічне становище земель підавстрійської
України |
|
|
|
|||
|
Початок національного відродження |
|
|
|
|||
|
Практичне заняття. Історичні джерела про долю «Русалки Дністрової» та її
авторів. |
|
|
|
|||
|
Національний рух у західноукраїнських землях під час
революції 1848–1849 рр. в Австрійській імперії |
|
|
|
|||
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із
розділу |
|
|
|
|||
Розділ 3. Повсякденне життя та культура України кінця ХVІІІ – першої
половини ХІХ ст. |
|
||||||
|
Освіта, наука, музика і театр |
|
|
|
|||
|
Розвиток української мови і літератури. Тарас Шевченко |
|
|
|
|||
|
Архітектура та образотворче мистецтво |
|
|
|
|||
|
Практичне заняття. Віртуальна
мандрівка «Пам’ятки образотворчого мистецтва та архітектури України першої
половини ХІХ ст.» |
|
|
|
|||
|
Практичне заняття. Історичні джерела про повсякденне життя українських
селян. |
|
|
|
|||
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із
розділу |
|
|
|
|||
Розділ 4. Українські
землі у складі Російської імперії в другій половині ХІХ ст. |
|
||||||
|
Кримська війна 1853–1856 рр. та реформи 60–70-х рр. ХІХ
ст. |
|
|
|
|||
|
Модернізація промисловості |
|
|
|
|||
|
Модернізація сільського господарства |
|
|
|
|||
|
Національний рух і суспільно-політичне життя в 60-х рр.
ХІХ ст. |
|
|
|
|||
|
Національний рух і суспільно-політичне життя у 70–80-х
рр. ХІХ ст. |
|
|
|
|||
|
Практичне заняття. Історичні
джерела про українофільський етап національного відродження. |
|
|
|
|||
|
Урок
контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу
|
|
|
|
|||
Розділ 5. Українські землі у складі Австро-Угорщини в другій половині ХІХ
ст. |
|
||||||
|
Соціально-економічний розвиток |
|
|
|
|||
|
Суспільно-політичне
життя у 60–80-х рр. ХІХ ст. |
|
|
|
|||
|
Політизація
українського національного руху в 90-ті рр. ХІХ ст. |
|
|
|
|||
|
Практичне
заняття. Особливості українофільського та політичного етапів національного
відродження. |
|
|
|
|||
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень
учнів із розділу |
|
|
|
|||
Розділ 6. Україна початку ХХ століття перед викликами модернізації
|
|
||||||
|
Соціально-економічний розвиток в складі Російської
імперії |
|
|
|
|||
|
Політизація українського національного руху на
території Російської імперії |
|
|
|
|||
|
Російська революція 1905–1907 рр. на території України |
|
|
|
|||
|
Суспільно-політичне становище у 1907–1914 рр. |
|
|
|
|||
|
Практичне заняття. Ідеї
автономії та самостійності в програмах українських політичних партій Наддніпрянщини. |
|
|
|
|||
|
Економічне та суспільно-політичне життя у складі Австро
- Угорщини |
|
|
|
|||
|
Піднесення українського національного руху |
|
|
|
|||
|
Практичне заняття. Вплив
греко-католицької церкви на формування національної свідомості населення західноукраїнських
земель. |
|
|
|
|||
|
Урок
контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу
|
|
|
|
|||
Розділ 7. Повсякденне життя та культура України в середині ХІХ – на
початку ХХ ст.
|
|
||||||
|
Освіта, наука, вплив процесів модернізації на суспільне
та повсякденне життя |
|
|
|
|||
|
Література, театр і музичне мистецтво |
|
|
|
|||
|
Архітектура та образотворче мистецтво |
|
|
|
|||
|
Практичне заняття. На основі
аналізу доступних джерел укласти історичний портрет мецената, діяча
української науки чи мистецтва другої половини ХІХ – початку ХХ ст. |
|
|
|
|||
|
Практичне заняття. «Наш край в
другій половині ХІХ – на початку ХХ ст.» |
|
|
|
|||
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень
учнів із розділу |
|
|
|
|||
|
Узагальнення до курсу |
|
|
|
|||