Всесвітня історія 10 клас
№ |
Тема |
Да-та |
Приміт. |
||||||
Діагностика знань, умінь, навичок. Повторення. |
|
|
|||||||
Розділ 1. ПЕРЕДУМОВИ ПЕРШОЇ СВІТОВОЇ ВІЙНИ. ВІЙНА ТА РЕВОЛЮЦІЇ |
|
||||||||
Початок Першої світової війни («Великої війни»). Причини
Першої світової війни. Стратегічні плани ворогуючих сторін. «План Шліффена».
Воєнні дії в 1914 р. |
|
|
|||||||
|
Воєнні кампанії 1915-1916 рр. Практичне заняття. |
|
|
||||||
|
Воєнні кампанії та події 1917-1918
рр. Економічна
та політична кризи в Російській імперії та Австро-Угорщині.. Поразка
Німеччини та її союзників. |
|
|
||||||
Розділ 2. ОБЛАШТУВАННЯ ПОВОЄННОГО СВІТУ |
|||||||||
|
Паризька мирна конференція 1919 р.
Мирні договори з союзниками Німеччини. |
|
|
|
|||||
|
Вашингтонська конференція 1921-1922 рр. Міжнарожні відносини у 1920-х рр. Початок ревізії повоєнних угод.
Пакт Бріана-Келлога. |
|
|
|
|||||
|
Узагальнення знань. Тематичне оцінювання |
|
|
|
|||||
Розділ 3. ПРОВІДНІ ДЕРЖАВИ СВІТУ В МІЖВОЄННИЙ ПЕРІОД |
|
||||||||
|
Сполучені
Штати Америки.Зростання
ролі США на міжнародній арені. Доба “проспериті”. Велика депресія. “Новий
курс” Франкліна Рузвельта, його складові та основні наслідки. |
|
|
|
|||||
|
Велика
Британія.Особливості
розвитку Великої Британії в 1920–1930-ті рр. Спроби реформування Британської
імперії. Дж. Р. Макдональд. |
|
|
|
|||||
|
Франція. Політичний та
соціально-економічний розвиток Франції в 1920–1930-х рр. Народний фронт і
його уряди. Едуард Даладьє. |
|
|
|
|||||
Радянський
Союз.
“Договірна федерація” радянських республік. Утворення СРСР. Нова економічна
політика. Спланована модернізація. Особливості комуністичного тоталітарного
режиму. Сталінізм. |
|
||||||||
Італія. Становище Італії після Першої
світової війни. Корпоративна держава: ідея та реальність. Фашистський режим
Беніто Муссоліні. |
|
|
|
||||||
|
Німеччина. Листопадова революція та
становлення Веймарської республіки. Прихід до влади нацистів. Нацистська
расистська ідеологія та антисемітизм. Політична і соціально-економічна
сутність нацизму. |
|
|
|
|||||
Іспанія. |
|
||||||||
|
Виклики
міжвоєнного часу. Ідеологічне осмислення нових реалій суспільного життя. |
|
|
|
|||||
|
Практичне
заняття. Тоталітарні та диктаторські режими. |
|
|
|
|||||
|
Узагальнення знань. Тематичне
оцінювання |
|
|
|
|||||
Розділ 4. ДЕРЖАВИ ЦЕНТРАЛЬНО-СХІДНОЇ ЄВРОПИ |
|
||||||||
|
Польща і
Чехословаччина.
Відновлення польської державності. Становлення Другої Речі Посполитої.
Переворот 1926 р. Юзеф Пілсудський. Чехословацька республіка. Томаш Масарик. |
|
|
|
|||||
|
Угорщина.
Румунія. Угорська
революція. Режим М. Горті. Румунія в міжвоєнні роки. Королівська диктатура.
Режим Й. Антонеску. |
|
|
|
|||||
|
Болгарія.
Югославія. Болгарія
в міжвоєнний період. Політична нестабільність держави. Встановлення
королівської диктатури. Утворення
Королівства сербів, хорватів і словенців. Проголошення Югославії. |
|
|
|
|||||
|
Практичне
заняття. Центрально-Східна Європа: вибір між демократією й авторитаризмом. |
|
|
|
|||||
|
Узагальнення знань. Тематичне
оцінювання |
|
|
|
|||||
Розділ 5. ДЕРЖАВИ АЗІЇ ТА ЛАТИНСЬКОЇ АМЕРИКИ |
|
||||||||
|
Японія.
Китай. Індія. Мілітаризація
економіки. Зовнішня експансіоністська політика. Китай. Національна революція
та боротьба за владу між КПК і Гомінданом. Чан Кайші. Індія. Розгортання
антиколоніальної боротьби. Махатма Ганді. |
|
|
|
|||||
|
Країни
Середнього та Близького Сходу.Розпад Османської імперії. Модернізація Туреччини та
Ірану. Кемаль Ататюрк. Основні аспекти Близькосхідної проблеми. |
|
|
|
|||||
|
Країни
Латинської Америки. |
|
|
|
|||||
|
Практичне
заняття. Азія та Латинська Америка: протиборство демократичних сил і
диктаторських режимів. |
|
|
|
|||||
Узагальнення знань. Тематичне
оцінювання |
|
||||||||
Розділ 6. ПЕРЕДУМОВИ ДРУГОЇ СВІТОВОЇ ВІЙНИ |
|
||||||||
|
Утворення
вогнищ Другої світової війни. Створення блоку Рим-Берлін-Токіо та політика «умиротворення»
агресора та її крах. Спроби перегляду Версальсько-Вашингтонської системи міжнародних
договорів. Утворення вогнищ війни на Далекому Сході, Африці та Європі. Вісь
“Берлін – Рим – Токіо”. Нарощення озброєнь. Політика “умиротворення”
агресора. Задоволення територіальних претензій Німеччини: “аншлюс” Австрії та
Мюнхенська угода. Антикомінтернівський пакт. |
|
|
|
|||||
|
СРСР у
системі міжнародних відносин напередодні Другої світової війни. Підтримка Радянським Союзом
гітлерівського режиму в 1933 – на початку 1941 рр. Підготовчі заходи Сталіна
до військового вторгнення в Європу. Англо-франко-радянські переговори в
Москві. Радянсько-німецький пакт про ненапад (пакт Молотова-Ріббентропа) і таємні
протоколи до нього. |
|
|
|
|||||
Розділ 7. ДРУГА СВІТОВА ВІЙНА |
|
||||||||
|
Початок
Другої світової війни. |
|
|
|
|||||
Воєнні дії
в середині 1941-1942 рр. |
|
||||||||
|
Воєнні дії
в другій половині 1942-1943 рр. |
|
|
|
|||||
Окупаційний
режим у поневолених країнах. Рух Опору |
|
||||||||
|
Воєнні дії
в 1944 р. Завершення і підсумки Другої світової війни |
|
|
|
|||||
|
Світ після
Другої світової війни |
|
|
|
|||||
Узагальнення знань. Тематичне
оцінювання |
|
||||||||
Розділ 8. ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ ТА КУЛЬТУРА В МІЖВОЄННИЙ ПЕРІОД |
|
||||||||
|
Освіта та
наука. Література та мистецтво. Суспільно значимі здобутки науки
та мистецтва. Розвиток кінематографу. Олімпійський рух. |
|
|
|
|||||
|
Підсумкове
узагальнення |
|
|
|
|||||